Ojojoj

Oj! Nu är jag helt slut :-) har laggt in över 50 bilder på facobook nu :-)
Har varit en skön dag och jag kom hem i tid ikväll så är inte så trött..

Lagade pannkakor ikväll och sedan åkte jag och älsklingen och plockade blåbär. Fick ihop ca 1L på typ 15min. bra jobbat tycker jag :-D

Fick precis veta av extramamma att hon och April var trea idag :-) stort grattis till Annelie och April´s Lady säger jag och även grattis till Stall Janka (pappa) som äger, tränar och har fött upp hästen :-) Puss till er alla !! <3


Nu skall jag äta lite mera glass sedan skall jag faktiskt gå o sova. skall jobba i morgon :-) och köra underbara Jaggen, Odd, Amarant och Neo <3

Saknar familjen bara :-( men snart kommer pappa o hälsar på <3 Längtar!!!!!

Natti natti //. Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0