2011-08-26

Fredag


Vad tusan är det som händer?? vart tog alla mina läsare vägen? har ni dissat mej allihopa nu?? fy vad ledsen jag blir!!!!
Är det så tråkigt att läsa om ett vanligt standardliv? att städa,diska,laga mat och tvätta hör faktiskt vardagen till för alla. Iallafall om man inte bor hemma..



Jag kommer känna mej såååå friiii när jag anländer till gotland. ingen som behöver bry sej om vad jag gör och inte gör, vad jag säger och inte säger.
Ingen annan kan längre tala om för mej att jag är en dålig person för det ÄR JAG INTE!!!


Ha nu en trevlig fredag för det skall jag ha, jag skall återgå till mitt städande och fixande i lägenheten. I morgon lämnar jag nycklarna och allt som har med Sparreholm,Stjärnhov och det förflutna. Nu börjar en ny framtid!

Ta detta ordspråk med er: " Skratta bäst som skrattar sist"

//.S♥

Kommentarer
Postat av: Vic

Jag är en trogen läsare! :D Jag tycker det är intressant och läsa vad du sysslar med :) <3<3<3

2011-08-26 @ 20:53:53
URL: http://viiictoriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0