Fredags myyyys

Fredag igen.. vad händer där ute i stugorna då gott folk?? själv sitter jag hemma i soffan med sambon och dricker ett glas California White & sprite och njuter av att vara ledig en hel helg :-D livet är för jävla underbart!!

Skall springa en sväng med dammsugaren ikväll innan det skall laddas för uppesittarkväll :-P

Räknar bara ner dagarna nu tills flyttlasset går hemåt igen, skall bli så underbart att flytta närmare alla nära&kära där hemma.. och helt perfekt att mommo va så snäll o hade boende till oss att hyra :-D allt löser sej nästan av sej självt ;-)

Längtar tills jag kan sitte hemma på ön med min bästa vän och drick vin, snacka skit och minnas alla minnen vi har :-) Du är bäst gumman min och du vet vem du är <3


Kärlek till alla! kram/S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0