....

Vill bara tillägga en sak.. som vissa borde läsa och försöka förstå.
Man tjänar inget på att ljuga, och man tjänar ännu mindre på att försöka trycka ner andra bara för att man själv mår dåligt. Ingen kommer ha respekt för dej då.. Det är så för alla. Jag menar inte bara någon utpekad person utan detta riktar jag till ALLA.. Lev ditt eget liv och bry dej inte vad alla andra lever för liv. För det blir bara jobbigt tillslut att försöka styra vad alla andra skall göra,tycka,tänka,säga,skriva, leva.. Var o en lever sitt liv..

sådär, det var sagt nu det jag ville säga.. nu återstår bara en sak..
Att fortsätta att umgås med min älskade sambo, sista kvällen i sparreholm, snart är vi närmare familjen och alla vänner där hemma..
Kommer sakna vissa VÄNNER som jag lärt känna, men det är inte svårt att hålla kontakt och hälsa på :-) bara för att man inte bor på samma sida av östersjön betyder det inte att vännskapen är över.. Är så glad att jag mött er :-) och ni vet vilka ni är..
Medans jag tyvärr inte är lika glad att jag mött andra. Vissa kunde jag gärna trycka på DEL knappen så dom försvann ut ur mitt liv.. Men vad skall man göra då, det är ju verkligheten och man kan inte älska alla.


Vill du tro att jag ljuger, gör det.
Tror du att jag bryr mig?
svaret är nej.
Inga lögner är så dåliga som dom du försöker att sprida.
Men alla dina försök är till ingen nytta,
ingen lägger energi på småsaker.
Alla vet vem du är, vad du går för och att du inte är något att lyssna på.
Du är säkert en fin person, bakom din hårda attityd.
Ett tips från oss alla,
skrapa fram din goda sida.
Lev inte i en fantasi värld, lev här och nu istället.
Du anar inte hur mycket du missar.
respekt,vänner, popularitet, förtroenden.
Nej du lever i din lilla bubbla, tills det en dag går hål på den.
vart vänder du dej då?? när ingen står kvar!
Valet är ditt men jag tror att du borde börja klättra uppåt och inte gå ner dej mera i skiten.
Snart kan man inte sjunka längre ner! ingen kommer att hitta dej då!!!


God natt och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0