2011-08-20

Lördag
Strålande dag och har redan börjat med dagens projekt. Att städa, tvätta, diska och fixa här hemma. Allt går enligt planerna så de är bara att köra på de :-D

Va på Gröna Lund igår med mina två systrar och pojkvännen. Fy tusan vad kul de va :-) det är nog något man aldrig kommer växa ifrån, att åka karusell ;-)
Dock har jag lite känning av nackspärr pga av de vilda färderna i Twister och Vilda Musen. man börjar ju bli med åren ;-P

Idag får vi se vad som mer händer, vädret är inte det bästa men det är bara att försöka hitta på något kul ändå :-)
Skall iaf gå o ta en skön dusch och snygga till mej lite, kan ju inte gå runt som en slas has bara för att de är helg. Sen skall jag försöka komma på någon god mat jag kan bjuda tjejerna på, igår blev de inte så lyckat med pannkakor, hade inte tillräckligt med mjöl hemma, och man går ju inte precis och knackar på hos grannen kl. 22.30 på en fredagkväl.. Jag tar iaf hänsyn..
Inte för att det spelar någon roll, eftersom alla andra jävlar i det här huset GÅR på hälsarna, SMÄLLER i dörrar, STAMPAR som en jävla klump fot i trapphuset, SPRINGER runt med sina jävla mobiltelefoner med MUSIK på högsta volym. Alltså ibland blir man bara SÅ trött. men men, jag tröstar mej med att Vi flyttar om 7 dagar. Skall bli så himmla skönt!!!

Nu skall ja fortsätta med allt som skall göras idag.
Ha de bra hörs senare!! /.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0